Geen producten (0)
 

Retourneren

Bij de aankoop van producten heeft de consument het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. De plastic dopverzegeling dient niet verbroken of beschadigd te zijn. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via service@vitatabs.nl  o.v.v. uw ordernummer. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres
VitaTabs Nederland Depot
Zeverijnstraat 364
1216 GZ Hilversum, NL

 Modelformulier voor herroeping

 

 (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

     Aan:    VitaTabs Nederland
                 Zeverijnstraat 364
                 1216 GZ  Hilversum, NL

                 service@vitatabs.nl              

 

 

Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten] 

 

 

Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende

de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*

de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

herroept/herroepen*

 

Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]

 

[Naam consumenten(en)]

 

[Adres consument(en)]

 

[Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

 

 

* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.

 

Klachten

zie  https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ 

  • Zoek de webwinkel op in onze ledenlijst.
  • Klik bij de betreffende webwinkel op “toon details“.
  • Klik vervolgens op “problemen met deze webwinkel?, open een geschil“.
  • Vul daarna het formulier in om uw klacht kenbaar te maken.   

    "We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@vitatabs.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Indentiteit ondernemer

VitaTabs Nederland
Zeverijnstraat 364
1216 GZ  Hilversum, NL

service@vitatabs.nl    
06-2843 7260
035-533 8830                      

KvK No.           32139016
BTW No.          NL0794.76.582.B01 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.